vineri, 26 iunie 2009

de ce PLM

De ce pula mea sa nu am io blog ca tot omu' daca s-au ajuns bloggari toti ashkilopatii patriei. Pai cum plm ( a se citi pana lui mohamed sau pana la magazin) ?
Uite asa.... cocotat cu mainile pe tastatura ma descarc si debitez darcovenii tocmai sa igros si io randurile de oameni frustrati cu blog.
Intr-o alta ordine de idei, consultand un horoscop de 2 lei (vechi) m-am decis sa imi deshid un blog ca doar e inca moka si curentul nu-l platesc io.

Asadar plma inscris din nou, dar de data asta in universul minunat al blogosferei. De data asta saraca va avea de-a face cu tot felu' de cocalari, pitzipoance -asta in special, curve de tot felu' si nu in ultimul rand politica ca doar inainte am vorbit de curve... hai pa ca deja s-a terminat scrisu'

Niciun comentariu:

IP, SO, browser , etc, etc

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts