sâmbătă, 27 iunie 2009

Licence to smecherie

De curand mi-au captivat atentia filmulete ce prezinta evolutia lui Giovani Grandiosu un baita de baiat cu mult talent :))
Prima parte


A doua


Bucata a 3a , fara numar...


Am parfum de derbedeu( o dahhh stiam)


Meiching of "Am parfum de derbedeu"


Cujetari
"Daca muschii mei vrea inseamna ca vreau si eu"
"Da-mi doamne dusmani ca prieteni imi fac si singur"
"Nu ai dusmani nu ai valoare, nu ai valoare dusmanii nu are nimic cu tine"
"Lanturile si catusele sunt mai usor de purtat decat lantul de aur gros de un desht"
"De ce sa ma spal ca imi rugineste lantul de la gat, mai bine dau cu nivea molecule de argint, imi creste valoarea"
....tu bi continued

Niciun comentariu:

IP, SO, browser , etc, etc

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts