luni, 20 iulie 2009

Va mai aduceti aminte?

Priviti cum mint cu nerusinare cei din PSD si PDL cu privire la cresterea salariala a profesorilor.
Cei care au mintit au ajuns sa formeze un guvern ! si rezultatul a fost cel mai prost guvern de la revolutie pana in prezent. Aceste partide impreuna cu PNL(cand acestia au avut ocazia) au participat la ingenunchierea Romaniei, misiunea lor fiind de a ne face slugile celor din occident.
Intrebari/raspunsuri
Cate firme autohtone de succes activeaza in Romania la ora actuala?
Raspuns: foarte putine, dar multinationale?
Raspuns: iarasi putine, dar asta angajeaza masiv si platesc prost.
Cum sunt tratati muncitorii in corporatiile multinationale?
Raspuns: ca niste sclavi?
Sindicatul nu are nici un cuvant de spus in acest caz?
Raspuns; sindicatul este inexistent, sefii de sindicat sunt platiti (de catre firma) sa-si vada de ale lor.
Reproduc un articol din Hunedoreanul
-------------------------------------------------------------------

Miting de protest la Draxlmaier Hunedoara

de Călin Tebieş | 16 decembrie 2008
LA MÂNA ŞEFILOR. Protestatarii se plâng că şefii fabricii îi tratează ca pe nişte sclavi. Alţi 2.000 de angajaţi ai Draxlmaier Hunedoara au fost trimişi în şomaj în 6 decembrie, când fabrica şi-a întrerupt producţia

11 angajaţi ai producătorului de componente auto au protestat în faţa fabricii pentru că nu şi-au primit banii de două luni


Un grup de 11 angajaţi ai fabricii Draxlmaier din Hunedoara au protestat, ieri, timp de două ore, în faţa fabricii, reclamând că nu au primit salariile de aproape două luni.
De asemenea, protestatarii susţin că s-au făcut presiuni asupra lor ca să semneze lichidarea la zi şi să plece din fabrică şi, întrucât au refuzat, au fost transferaţi la o bandă de lucru, numită Linia 0, pentru care nu au specializare şi nu au reuşit să-şi să-şi facă norma.
Protestatarii au scandat "Vrem salarii compensate", "Muncim zi şi noapte, mâncăm când se poate", "Unde-i sindicatul?" şi "Vrem dreptate".

Plângerile protestatarilor


"Am ajuns să primesc un salariu de 134 de lei. Acasă am trei copii şi un soţ care nu lucrează pentru că e grav bolnav, după ce a suferit două preinfarcturi. Eu întreţin toată familia. Cu ce să-mi cresc copiii. Nu am bani nici măcar să-mi cumpăr o pâine", a declarat unul dintre protestatari, Mariana Ciurar.
"Am luat un salariu de doar 55 de lei, deşi lucrez de trei ani în fabrică. Şefilor nu le mai convine să mă ţină aici după ce am făcut flebită la picior şi am stat 58 de zile în concediu medical. Medicii mi-au spus că boala mi se trage de la statul în picioare ore întregi, lângă banda de lucru din fabrică", a declarat un alt protestatar, Daniela Beştelei.
Angajaţii nemulţumiţi spun că, deşi au un salariu de încadrare de peste 1.100 de lei, pe fluturaşii de salariu pentru ultimele două luni apare 0 rest de plată.
Conducerea fabricii Draxlmaier Hunedoara a refuzat să facă vreo declaraţie referitoare la protestul muncitorilor.

-------------------


"De două luni nu am luat niciun ban de la firmă. Am luat doar bonuri de masă şi nu mai am cu ce trăi"

Mihaela Călina, unul dintre protestatari

-------------------------------------------------------------------

Niciun comentariu:

IP, SO, browser , etc, etc

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts